Opis:
Młodsza, ale większa siostra VIVY 600. Świetnie nadaje się zarówno do dłuższych rejsów rodzinnych (wersja 4-kojowa z okrągłym stołem), jak i do czarterów (wersja 6-kojowa). We wnętrzu osobna kabina sanitarna, obszerny ergonomiczny kambuz, dużo miejsca przy stoliku. Możliwość zamontowania silnika stacjonarnego lub zaburtowego na pantografie. Bukszpryt - platforma dziobowa - podobny jak w modelu VIVA 600 w połączeniu z dwuczęściowym asymetrycznym koszem dziobowym, bardzo ułatwiają wejście na jacht od strony dziobu. Pełno listwowy grot bardzo łatwy do zarefowania dzięki opcjonalnemu systemowi "lazy jack". Gustowny genaker - wyposażenie dodatkowe - tak samo jak w VIVIE 600 jest mocowany na krótkim genakerbomie.

KONSTRUKCJA KADŁUBA:
Jacht dostępny jest w wercji 4-kojowej i 6-kojowej. Proponowana zabudowa: drewno mahoniowe lub dębowe.
Konstrukcja jachtu oparta jest o technologię skorupową z laminatów poliestrowo-szklanych. Składa się z 4 skorup głównych: pokładu, kadłuba, konstrukcyjno-wyposażeniowej wkładki dennej oraz skorupy podsufitki.
Z wyjątkiem skorupy pokładu konstrukcja skorup jest monolityczna.
Skorupa pokładu w miejscach przeznaczonych do komunikacji usztywniona jest przekładką ≠ 10 mm z pianki typu „AIREX”.
Wszystkie składowe kadłuba jachtu łączone są ze sobą na stałe przez sklejanie i zlaminowywanie laminatem poliestrowo-szklanym.
Wszystkie detale wykonane z drewna zabezpieczono przed działaniem wody przez lakierowanie.
Wszystkie detale wykonane z laminatu poliestrowo-szklanego zabezpieczono przed działaniem wody: od zewnątrz warstwą specjalnej żywicy poliestrowej zwanej żelkotem, a od wewnątrz warstwą żywicy poliestrowej zwanej topkotem. Detale stalowe wykonano ze stali nierdzewnych.

BALAST:
W skład balastu wchodzi miecz uchylny z blachy stalowej o ciężarze 85 kg, z możliwością uchylnego podnoszenia oraz oraz laminowany na stałe w kadłub stalowy balast wewnętrzny o ciężarze 400 kg.

STER:
Pawężowy, z możliwością podnoszenia w czasie postoju.
Ster umieszczony jest na pawęży w uchwycie z blachy nierdzewnej, sterowany z kokpitu przy pomocy rumpla z rury stalowej nierdzewnej. Płetwa steru wykonana jest z laminatów poliestrowo-szklanych.
Do opuszczania, blokowania i podnoszenia płetwy zastosowano fał i kontrafał z liny polipropylenowej.

OTWORY KOMUNIKACYJNE W POKŁADZIE:
Do wnętrza jachtu prowadzą dwa otwory komunikacyjne: luk zejściowy wyposażony w suwklapę i zastawkę zlokalizowany w kokpicie, oraz luk awaryjny zlokalizowany na pokładzie dziobowym.
Luk zejściowy zapewnia pełną strugoszczelność.
Dziobowy luk awaryjny ma po zamknięciu pełną szczelność.
Na dziobie znajduje się luk kotwiczny szczelnie oddzielony od wnętrza jachtu, posiadający swój własny odpływ na zewnątrz. W kokpicie znajdują się dwie zamykane bakisty. Ich zamknięcia zapewniają pełną strugoszczelność.

ZABEZPIECZENIA POKŁADOWE:
Pokład na całym swoim obwodzie wyposażony jest w reling - barierkę ochronną z linki stalowej nierdzewnej podpartej słupkami i koszami z rurek stalowych nierdzewnych. Wysokość tego zabezpieczenia wynosi 45 cm. Miejsca komunikacyjne posiadają powierzchnie przeciwślizgowe.

KOKPIT ZAŁOGOWY:
Kokpit z długości 2,20 m, szerokości 0,65 m i wysokości 0,35 m, wyposażony jest w odpływ bezpośredni odprowadzający wodę na zewnątrz jachtu. Wszystkie otwory w ściankach kokpitu usytuowano na wysokości większej niż 150 mm od jego dna.
Wszystkie fały i szoty potrzebne do obsługi jachtu sprowadzone są do kokpitu.

NAPĘD JACHTU:
Podstawowym napędem jachtu jest ożaglowanie trójkątne składające się z foka i grota. Dodatkowo jacht wyposażono w fok sztormowy i spinaker lub genaker. Ożaglowanie wsparte jest na maszcie z profilu duraluminiowego wzmocnionego linami stalowymi. Maszt ustawiony jest na pokładzie nad pilersem na specjalnym okuciu umożliwiającym jego położenie po zwolnieniu liny stalowej dziobowej. Alternatywnie jacht może być wyposażony w urządzenie do opuszczania masztu za pomocą liny sprowadzonej do kokpitu. Alternatywnie można zastosować silnik przyczepny o mocy do 8 KM zamontowany na pawęży.

INSTALACJE JACHTU:
instalacja elektryczna o napięciu 12 V zasilana jest z akumulatora 75 Ah ładowanego prądem stałym na zewnątrz jachtu. Instalacja ta zasila oswietlenie wnętrza jachtu oraz oświetlenie nawigacyjne umieszczone na topie masztu.
Instalacja odwadniająca jest ulokowana w bakiście prawoburtowej kokpitu załogowego i składa się z pompy ręcznej o wydajności Q=3 m3/h, przewodu polietylenowego #32 mm ssącego o długości L=4,0 m z wylotem do kokpitu.

PRZEZNACZENIE JACHTU i ZAKRES ŻEGLUGI:
Jacht ten jest jachtem turystycznym, przeznaczonym do uprawiania turystyki i sportów wodnych, przez załogę o małych kwalifikacjach.
Kategoria projektowa C PRZYBRZEŻNA - jacht przeznaczony do rejsów na wodach przybrzeżnych, w zatokach, zalewach, jeziorach i rzekach przy sile wiatru do 6° w skali Beauforta i wysokości fali do 2 m. Certyfikat Germanischer Lloyd.
 
Specyfikacja jachtu: Wyposażenie:
typ/masa miecza 80 kg
max. załogi 6
ilość koi 6
ciężar 1550 kg
zanurzenie max. 140 cm
zanurzenie min. 32 cm
szerokość całkowita 250 cm
długość całkowita 730 cm
powierzchnia żagli
masa balastu 400 kg
Oferty czarteru jachtu:
CZARTER,RYBY,URLOP,WAKACJE

czarter jachtu
siemiany

woj. warmińsko-mazurskie
więcej>>  
tanie czartery na jezioraku

czarter jachtu
iława

woj. warmińsko-mazurskie
więcej>>
TANIE CZARTERY JEZIORAK

czarter jachtu
iława

woj. warmińsko-mazurskie
więcej>>
Czarter jachtów MAZURY

czarter jachtu
Giżycko

woj. warmińsko-mazurskie
więcej>>
Dodaj swoje ogłoszenie
 Tango 720
 Janmor 28
 Antila 26
 Tes 32 Dreamer
 Aster 700
 Dealerzy jachtów żaglowych
Prowadzisz firmę czarterową? masz jacht, który chcesz wyczarterować? jeśli dodatkowo masz swoją stronę internetową gdzie opisujesz swoje łodzie - dodaj ją koniecznie do katalogu firm czarterowych
 Targi Wiatr i Woda n...
 Stan wody w rzekach
 Droga dojazdu do wyb...
 Prognoza pogody
pokaż archiwum...

Imieniny:
Aurory, Jadwigi, Teresy, Zoriana
więcej o pogodzie...
Jeśli jesteś zainteresowany(a) nowościami na tej stronie, i chcesz być o nich informowany(a) na bieżąco wpisz poniżej swój adres emailowy.

Czarter Tanga 730 Sport na mazurach

Dane techniczne: Rok produkcji: 2003 rok Długość: 730 cm Szerokość: 280 cm Wysokość w kabinie: 150 cm Zanurzenie min/max: 35 / 145 cm Powierzchnia żagli: 26 m kw Liczba koji: 5 Załoga: 6 osób Wyposażenie: Silnik 4 KM ze wstecznym Miecz uchylny Grot z możliwością refowania Patent do kładzenia masztu Rolfok na sztywnym sztagu z UV (niebieski) Lazy jack (niebieski) Relingi Bosak, pagaje, odbijacze,kotwice, cumy, siekierka, saperka, ...

Czarter SDasanki 660

Czarter sasanek 660 na WJM . Odbiór łódek Ruciane Nida port "Pod Dębem"

Czarter na Wielkiej Pętli Wielkopolski

Czarter jachtu motorowego, tzw. barki na Warcie, Noteci i jeziorach ślesińskich, czyli na Wielkiej Pętli Wielkpolski.
więcej >> dodaj >>